A campaña de sensibilización contra as violencias continúa nos centros educativos do Concello de Zas

29-11-2018

Despois da conmemoración do Día Intenacional da Eliminación da Violencia contra as Mulleres e as Nenas, que tivo lugar o pasado domingo 25 de novembro, o Concello de Zas continúa organizando actividades de sensibilización entre a veciñanza que se enmarcan no programa “En Negro contra as Violencias”.

Onte xoves, 29 de novembro, volveu a ser o turno dos alumnos e alumnas de 3º e 4º da ESO do IES Maximino Romero de Lema e do CPI de Zas que asistiron ao espectáculo músico-teatral “Por unha peseta” de Apatacón; un grupo de recente creación formado por Vero Rilo e por Faia Díaz (ainda que hoxe a sustituíu Paula Romero). Cunha linguaxe que non deixou indiferente a ningún dos máis de 100 estudantes e cunha esencia propia, as dúas artistas contaron (e cantaron) varias historias sobre o valor das cousas e das pesetas en particular.

A actividade, coordinada polo Concello de Zas, realizouse a última hora da mañá na sala de Usos Múltiples do IES de Baio. Entre os espectadores estaba tamén o  Alcalde de Zas, Manuel Muíño Espasandín, ademais de parte do profesorado do centro educativo de Baio e de Zas.

Máis actividades

Outra das actividades que están programadas é o obradoiro “Escoita o meu son”, do programa “Quen dixo medo da Deputación da Coruña”, dirixido ao alumnado de 3º da ESO do IES de Baio e do CPI de Zas e que se desenvolverá no mes de xaneiro.

Novas relacionadas