O Concello de Zas convoca unha concentración para rexeitar o peche da oficina de Abanca

23-08-2021

O Concello de Zas anima a toda a veciñanza a participar na concentración que terá lugar o vindeiro mércores, 25 de agosto, ás 13:00 horas diante da Casa do Concello para rexeitar o peche da oficina de Abanca da vila.

E

se mesmo día é a mesma hora tamén haberá concentracións diante das oficinas de Abanca de Baíñas e de A Baña. Esta é outra das accións conxuntas levadas a cabo polos tres municipios para evitar o peche destas sucursais previsto para o vindeiro 8 de setembro.

Ademáis, estase a preparar outra manifestación que se celebrará o vindeiro 2 de setembro diante da sede de Abanca de A Coruña na que participarán representantes dos tres municipios e toda veciñanza afectada por estes peches tanto dos propios concellos como doutros limítrofes.

Novas relacionadas