Aberto o prazo de inscrición para o I Trail-Andaina Nocturno Cova do Lobo

19-07-2018

Os montes de Zas acollerán o próximo sábado 18 de agosto o I Trail Nocturno Cova do Lobo; unha proba deportiva non competitiva na que os participantes poderán desfrutar dunhas espectaculares vistas nocturnas despois de coroar montes como o Pión e o Montebrondo. Ésta é unha iniciativa organizada polo Concello de Zas e a Asociación Deportiva Monte Brondo. O evento consta de tres probas diferentes abertas a toda a veciñanza: un trail, unha andaina e un peketrail.

O trail constará duns 14,5 quilómetros de percorrido por distintos sendeiros do municipio de Zas. A saída será ás 21:30 horas da praza do Concello de Zas e o custo de participación é de 12 euros para os que se anoten antes do 10 de agosto ás 23:59 horas e logo pasará a costar 14€. A proba está limitada a 200 participantes.

Na andaina nocturna, duns 10 quilómetros, poderán participar toda a veciñanza que o desexe e a inscrición ten un custe de 8 euros (ata o 10 de agosto ás 23:59 horas) e de 10 euros a partir dese día. A saída será ás 21:40 horas dende a praza do Concello de Zas. Na probra poderán participar un máximo de 150 persoas.

No caso do peketrail haberá dúas categorías; A (de 5 a 10 anos) e B (de 11 a 15 anos). A inscrición nesta proba é gratuíta e os corredores deberán entregar unha autorización firmada polos pais/titores. En ambos casos o percorrido é de 1,5 quilómetros e a saída será ás 20:00 horas (para a categoría A) e ás 20:30 horas (categoría B) dende a Carballeira de Zas.

Inscricións

Os/as interesados en participar poden anotarse a través da plataforma Galitiming no seguinte enderezo: http://trailnocturnozas.galitiming.com/; así como consultar o reglamento na seguinte dirección: https://www.avaibooksports.com/inscripcion/reglamento.php?id=7238. Todos os participantes contarán con seguro de accidentes durante a proba. A inscripción dá dereito a participar na proba, seguros, avituallamentos, gardarroupa, duchas, obsequios e cea.