As piscinas municipais de Zas abren a campaña de verán

02-07-2018

Hoxe arrancou a campaña de verán nas piscinas municipais de Zas e de Baio para abrir as súas portas durante os próximos meses.

Desta forma, continúa aberto o prazo de inscrición para a presente tempada e que inclúe o uso das piscinas durante toda a campaña e que pode tramitarse na Casa do Concello de Zas. O custe da inscrición é de 9 euros para os nenos e nenas de ata 14 anos e de 12 euros para os maiores de 14 anos. Tamén está aberto o prazo de renovación dos carnés expedidos en anos anteriores.

As instalacións están abertas a todos os usuarios e usuarias que o desexen establecéndose as seguintes cuotas:

• Entrada diaria: 0,60€
  • Abono semanal: 3,00€
  • Abono quincenal: 6,00€
  • Abono mensual: 9,00€

Os menores de 14 anos e os posuidores do Carné Xove aplicaráselle un desconto do 50% sobre os prezos anteriormente sinalados.

Ao mesmo tempo, e como vén sendo habitual, o Concello de Zas oferta cursos de natación durante os meses de xullo e agosto.

No seguinte enlace podes consultar o calendario do mes de xullo.