CLAUSURA ESCOLAS DE TEATRO E PINTURA

27-06-2008

Os alumnos da escola de Teatro do Concello de Zas celebraron a clausura do curso con sendas actuacións nos Auditorios de Zas e Baio. A primeira delas tivo lugar o domingo 22 de xuño ás 11.30h no Auditorio do Concello, na que os distintos grupos repartidos por idades representaron as seguintes obras de pequeno formato:

· A nena que non podía deci-lo A
· O inspector
· O partido
· O ramo
· Soy un truhán

Os rapaces repetirán actuación o sábado 28 de xuño ás 20.00h no Auditorio de Baio e recibirán un Diploma de mans do alcalde, Manuel Muíño .

Por outra banda, os alumnos do curso de Debuxo e Pintura clausuraron a súa actividade cunha Exposición dos traballos realizados durante o curso. O martes 24 de xuño ás 11.00h inaugurouse a exposición e os alumnos recibiron tamén o seu diploma de mans do alcalde. A mostra permanecerá aberta ata o venres 27 de xuño.

Tamén tivo lugar a festa dos nenos o día 22 de xuño da que hai unha nova galería de imaxes.