ACTIVIDADES DA SEMANA DO 20 Ó 26 DE AGOSTO DE 2012

20-08-2012

ZASPATEANDO, ACTIVIDADES MEDIOAMBIENTAIS para aqueles nenos e nenas que xa están inscritos/as.
*No Centro Sociocultural de Baio o luns 20 e martes 21
*No Centro Sociocultural de Zas, o martes 22 e mércores 23
*Horario: De 11h a 13h.

CINE Ó AIRE LIBRE: Vilamor, unha película de Ignacio Villar.
Logo de ser estreada con éxito en Manhattan no marco da edición 2012 do New York City Internacional Film Festival, chega ó noso Concello, no marco do programa Redecinema, da Rede de Dinamización Lingüística: VILAMOR, unha película de Ignacio Vilar.
SINOPSE: Ano 1976, Breixo, un rapaz dunha vila das montañas de Lugo, atópase cunha comuna na aldea de Vilamor. Seducido pola idea dun estilo de vida alternativo, decide axudar aos recén chegados a recuperar a aldea. Mais non todos parecen destinados a vivir este soño de liberdade.
· VER TRAILER EN YOUTUBE
· LUGAR: Praza do Concello, en Zas (en caso de choiva, no Auditorio de Zas)
· DÍA: Venres, 24 de agosto
· HORA: 22h.
· Entrada gratuíta

TROFEO DE FÚTBOL "Concello de Zas"

· DÍA: Domingo, 26 de agosto
· LUGAR: Campo de Fútbol San Andrés de Zas
· HORA: 16h (xuvenís) e 18:30h (Aficionados)

ABERTO O PRAZO DE INSCRICIÓN PARA PARTICIPAR NO "25 ANIVERSARIO DE LA VOZ DE GALICIA" NO AQUAPARK DE CERCEDA ata o 30 de agosto (incluído), ou ata rematar as prazas.
· DÍA: 3 de setembro de 2012
· PARTICIPANTES: De 8 a 18 anos
· Nº DE PRAZAS: 50 empadroados/as no Concello de Zas, por orde de inscrición
· XANTAR: Por conta dos/as participantes