Programación do Entroido 2011

25-02-2011

TALLERES DE ENTROIDO:

- Mércores 2 e xoves 3 de marzo no centro socio-cultural de Zas. De 17:30 h a 19:30 h.
- Luns 7 e martes 8 de mazo no centro socio-cultural de Baio. De 11:00 h a 13:00 h.
- Máscaras, maquillaxe, xogos... Para nen@s de 4 a 12 anos.

BAILE DE DISFRACES PARA MAIORES:

Sábado 5 de marzo a partir das 8 da Tarde no centro socio-cultural, amenizado polo grupo ?marisma? Haberá premios ós tres mellores disfraces.

BAILDE DE DISFRACES INFANTIL XUVENIL:

Domingo 6 de marzo no Auditorio do Concello organizado pola ANPA do Colexio de Zas en colaboración co Concello.

MARTES DE ENTROIDO (8 de marzo):

- A partir das 3 da tarde o trén do entroido percorrerá as rúas do concello paseando a todos os rapaces disfrazados.

-A partir das 5 da tarde na Praza do Concello xogos tradicionais e racha de cazolas.

-A partir das 7 da tarde no centro socio-cultural de Zas degustación de orellas e rosquillas, e a continuación concurso de disfraces con premios e regalos para todos.