CONCURSO DE VÍDEO CREACIÓN

01-10-2010

O Servizo de Normalización Lingüística do Concello de Zas en colaboración cos EDL do IES Maximino Romero Lema e do CPI de Zas organizan un concurso de vídeo creación destinado a rapaces e rapazas matriculados durante este curso en estudos de secundaria ou bacharelato nos centros participantes.

Os obxectivos do concurso son conmemorar a festividade do Samaín, promover o uso da lingua galega entre a xuventude do concello e fomentar a creatividade de base en lingua galega como forma lúdica de galeguización e de creación do mercado cultural.

Poderán participar os rapaces e rapazas antes mencionados, de maneira individual ou formando equipos.

Os vídeos deberán ter unha temática que relacione o fomento da lingua galega coa festividade do Samaín, deberán estar en formato AVI e ter unha duración de 3 minutos.

Os equipos ou persoas participantes poderán entregar os seus traballos nos EDL dos centros de ensino até o día 18 de novembro.

O día 26 de novembro farase público o vídeo gañador. O premio será un vale de compra para gastar en calquera libraría do concello de Zas.

Máis info:
Servizo de Normalización Lingüística